کیت نورپردازی خودرو | بررسی انواع کیت ها

اگر شما هم بیشتر روز را در ماشینتان سپری می کنید و جزء دسته ای حساب می شوید که علاقه زیادی به ماشین و لوازم جانبی آن دارند احتمالا برای یک بار هم که شده به سرتان زده که همه جای ماشین را پر از نور و کیت های نورپردازی خودرو کنید. اگر تصمیمتان را گرفته اید و به دنبال اطلاعات برای خرید و نصب می گردید، جای درستی را انتخاب کردید.

انواع کیت های نورپردازی

در این بخش ویژگی انواع کیت ها را به صورت مجزا بررسی می کنیم تا شما بتوانید با مقایسه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیت های LED

صرفه جویی در مصرف انرژی

قطعا تا به حال این را شنیده اید که لامپ های LED نسبت به لامپ های سنتی یا قدیمی مصرف انرژی کمتری دارند. این مسئله کاملا درست است. البته این یک امر طبیعی و واضح است که باید برای تزئینات داخل خوردرو از لامپ های LED استفاده کنید و هیچ جایی برای فکر کردن به لامپ های معمولی وجود ندارد.

طول عمر بیشتر

کیت های LED بخاطر مصرف پایینی که دارند طبیعتا دارای طول عمر بیشتری هستند و شما را از دردسرهای تعویض مداوم لامپ ها خلاص می کنند. این نوع چراغ ها معمولا بین 10000 تا 50000 ساعت عمر می کنند که ماه ها استفاده بدون دغدغه شما از لامپ ها را تضمین می کنند.

تنوع رنگ

یکی از جذابیت های دیگر این کیت ها داشتن تنوع رنگ است. به این صورت که معمولا با داشتن ریموت به شما این امکان را می دهند که برای تجربه هیجان و لذت بیشتر رنگ های مختلف را امتحان کنید و یا حتی گاها از رقص نور آن استفاده کنید.

مقاوم در برابر ضربه و رطوبت

ال ای دی ها معمولاً مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارند. بنابراین در شرایط مختلف می توانید از آنها استفاده کنید.

کیت های نور فلورسنت

نور قوی تر

اگر به دنبال این هستید که نور بیشتر و قوی تری را تجربه کنید ، لامپ های فلورسنت گزینه بهتری برای شما هستند. این نوع از لامپ ها با داشتن نور بیشتر می توانند منطقه وسیع تری را روشن کنند.

پخش نور بالا

یکی از ویژگی های کیت های نوری فلورسنت این است که به طور یکنواخت نور می دهند. بنابراین به طور یکسان و یکنواخت می توانند یک منطقه را پوشش دهند.

هزینه کم

لامپ های فلورسنت معمولاً ارزان تر از LED هستند. اما به این نکته توجه کنید که انرژی بیشتری مصرف می کنند که این برای خیلی ها می تواند حائز اهمیت باشد.

کیت های نورپردازی نئونی

جلوه های گرافیکی جذاب

اگر ذهن فانتزی تری دارید و می خواهید که فضای داخل ماشین هم مانند فضای داخل اتاقتان به دلخواه شما نورپردازی شود لامپ های نئونی با داشتن جلوه های نوری و گرافیکی جذاب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مقاومت در برابر حرارت

کیت های نئونی معمولاً مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و می توانند در محیط های گرم کار کنند. بنابراین از این لامپ ها هم می توانید به عنوان کیت نورپردازی داخل خودرو استفاده کنید و هم برای مکان های دیگر.

قابلیت تنظیم نور

بعضی از کیت های نورپردازی قابلیت تنظیم نور دارند. این قابلیت هم در رنگ نور و هم در حالت نور تاثیر گذار است. این به این معنا است که شما می توانید فقط با فشردن چند تا کلید حالت های مختلف نوری را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

حالا برویم سراغ نورپردازی داخل ماشین که بحث شیرین این محتوا است.

نورپردازی داخل خودرو 2 حالت دارد

حالت اول :

خرید کیت نورپردازی اتمسفر لایت

حالت دوم :

ال وایر لایت خودرو

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.